Uitstappen

Busreizen

Wandelen is toerisme! Daarom geven wij onze wandelaars regelmatig de kans ook eens wat verder van huis deel te nemen aan een wandeling. In ons jaarlijks busreizenprogramma – zo’n 8-tal uitstappen – komen dan ook alle Belgische provincies aan bod. Voor de prijs van €12 voeren wij U het land rond. Het is evident dat de werkelijke prijs een stuk hoger ligt, maar de clubkas past hier een flink deel bij. De reizen worden uitgevoerd met moderne luxueuze autocars.

Het volledige busreizenprogramma wordt steeds gepubliceerd in onze Wandelkrant. De opstapplaatsen zijn:

We vertrekken voor een volle dagreis steeds omstreeks 7u30 en zijn terug tussen 18 en 19 uur.

Inschrijven voor de busreis gebeurt telefonisch bij Denise Holderick op het nummer 09/374.78.60 of per mail op het adres
We werken met een spaarkaart : wie aan 10 busreizen deelneemt ontvangt de 11de gratis.

Buitenlandse reizen

Het zal nu zowat het tiende jaar dat wij er regelmatig voor twee (of meer) dagen op uit trekken naar een buurland, om daar deel te nemen aan één of meerdere wandelingen. Wij hebben terzake een goede reputatie: voor een prijs van ongeveer €350 kunnen wij u telkens een perfect georganiseerde reis ‘half pension’ – alles inbegrepen’ aanbieden.
Gezien de voorbereiding en verkenning ter plaatse steeds gebeurt door mensen van de wandelclub zelf, verkopen wij nooit ‘katten in zakken’.
Enkele bestemmingen van de voorgaande jaren:

• Nederland: Renesse, Dwingeloo (Drenthe)
  • Duitsland: Irrel, Einruhr, Saarburg, Enkirch, Idar-Oberstein, Traben-Trarbach
  • Luxemburg: Clervaux, Diekirch
  • Frankrijk: Hardelot-plage

Jaarprogramma

Bekijk hier een overzicht van al onze organisaties en nevenactiviteiten voor 2024.

Jaarprogramma